Vizualul in publicitate

07.06.2017
Cel mai important punct intr-o campanie de promovare este vizualul, acest punct putand fi considerat si startul campaniei.

Fie ca promovam produse sau servicii, fie ca vom folosi materiale clasice precum pliante, roll-up-uri, bannere sau alte materiale tiparite, ori apelam la mediul online, vizualul are primul impact in intalnirea cu un potential consumator.

Mesajul care insoteste vizualul este la fel de important, dar ca prim impact, vizualul poate sa atraga atentia pozitiv, starnind reactii poate diferite. Frecventa si agresivitatea aparitiei este de asemenea un factor important. Va aduceti aminte cu siguranta de momentul in care Orange scris portocaliu pe fundal negru a invadat fiecare strada din majoritatea oraselor, cu aparitii pe fiecare header de chiosc, statie RATB, afise in magazine bannere, panouri stradale s.a.m.d.

De asemenea exista reclame care au fost uitate in foarte scurt timp de la aparitie, datorita superficialitatii cu care au fost expuse. Spre exemplu: in afara ursuletului Cocolino, nu stiu ce alta reclama la balsam de rufe a mai fost retinuta.

​De aceea este bine ca vizualul, personajele si cadrul in care doriti sa va evidentiati produsele sau serviciile sa fie alese cu grija, gandindu-va eventual la un scenariu pe termen lung - vezi Dorel in seria reclamelor la "Unirea". Daca vizualul este bine ales, acesta va ramane in memoria potentialilor tai clienti o perioada lunga de timp - fie ca produsul le-a folosit sau nu, fie ca l-au cumparat, il vor cumpara sau nu in viitor.

​Succes!

Scrie un comentariu